Sunday, October 25, 2009

round round about

its 3.58 a.m

i'd juz came back from penang....
wahaha...it's crazy man!! with such a "kontena" of work load...
me n my 4years roommate still got "a lot of" time to go round2 penang...

btw,
we didnt plan to go there actually,
it started with juz going out to find sumthing to eat since we didnt got anything goin into our stomach from da morning,

while we in da car,

me : dayah, kita nak g penang nih..
dayah : tipu ahh...
me : ....

then we pass tru jelapang tol going to penang,
me : dayah, kita nak g penang nih...tak caye lg?
dayah : tipuuuu ahhhh...korang nak g jj kan??
me : hahahah...jj? tu belakang sane laaa...
dayah : ....

then we go tru the terowong,

me : haa...tgk...da masuk terowong pon...
dayah : heihhh! korang betul ke nih?? g penang??
me : yela...tak caya lg??ko kan tak penah g penang...ni ak nak bawak la nih..
dayah : (smizing only)

at RnR gunung semanggol,

dayah : wahhh...btl2 nak g penang nih...cam tak caye je ak..ni kalo mak ak tipon nih..mesti dia terkejut (btw, her mom will call her everyday, at least a time..shhhhh n she is already 22..)
me : haha...mesti mak ko tak caye nih...kecoh abeh ar..
dayah : excited a bit..

arghhhh!!
i'm so lazy to type..
go for pictures lah...

us...in the ferry

see....how excited she is...(firstimer..haha)

the best steak in town...at bt feringghi

we at the bulatan Queensbay...


sleepy olredi...see my eyes?? oh God..

sorry for the blurry picture, only got phone camera lor...
alrite then...
stop ere...
what? not a full story??
my blog~ who cares~...lalalaaa
^_^

7 comments:

Nor Hanis said...

uwaaah~

ida... tahniah2 da ada blog~

boleh la stalk ko walopon jauh di seberang laut china selatan nanti~

i will follow u~

n i care~

onleemie said...

hahaha...
bercakap ngan otai blogging nih wat aku cuak...
cikgu! cepat ajar sy..
haha

saa said...

Ida!!!! Cait! Letak la link kat status gtalk ke!!

Simpan sorang-sorang mana adil!

Anyway, welcome to the club~`

I will follow u too!!!

Nor Hanis said...

lol... otai blogger tu hanis zalikha bukan hanis yahya...

ko salah orang~

hahaha...

onleemie said...

saa: nnt ah letak kat status...
baru2 lg..segan ahh..
bajet nak simpan sorg je...terkantoi lak ngan hanis..

hanis:ko nak merendah diri ke?? ak rasa dah cukup rendah..haha

saa said...

benda baik, buat apa simpan sorang-sorang~

ha ha ha

i dah link u, u link me back k~

Nor Hanis said...

hahaha...

i sacrificed my height for my face... ;P