Monday, June 21, 2010

Ak di ganggu atau terganggu??

Malam tadi, ak mimpi ngeri…tiba2 muncul…sorg pompuan dan seorg laki bergaduh…ak assume dua2 tu laki bini..dari butir2 pergaduhan dorg tu…ak bleh agak..family laki tu tak suka ngan pompuan tu n laki tu dah terhasut untuk tak suka pada bini dia jugak…jelas…wajah pompuan tu sgt kecewa..gambaran drama pergaduhan laki bini tu hilang..diganti dengan pompuan berbadan agak berisi tu duduk atas buaian tinggi..ak agak mungkin alang rumah…perut memboyot..mungkin menunggu masa untuk bersalin…tiba2 ada darah yang mengalir dari celah paha…pompuan nmpk cam sakit gile…masa tu ak terpikir..eh..dia nak bersalin ke?? jatuh la nnt baby tu…secara tiba2…pompuan berisi tu jatuh ke belakang…kaki dia tersangkut pada buaian tu…tak lama lepas t uterus tak bergerak…kaku… darah menitik2…dari rambut yg mengurai panjang…banyak…mengalir di lantai…

Ak pon tak tau cemana secara tiba2 bole mimpi mcm ni…cuak kot…dah la ddk sorg2…tp ak perasan jgk…dua tiga menjak ni…setiap kali sebelom tido…ak akan rasa cam dingin je kat kaki ak…tp ak dek je la..malas nak pk sgt…

Ak harap kalo ade bende2 yg ngikut tu(harap2 xd la).. pegi la jauh2…jgn kacau ak….ak tak kaco dia…so, jgn la kaco ak…ak nak tido ngan lena….esok ak keje kowt!!!

4 comments:

lynda said...

pe lagi..pkai stoking aa sblm tdoq..hahaha...br x sejuk n xda benda leh kcau....apa neh..tdoq x baca doa ka..

onleemie said...

haiyaaa!! mcm mana leh ada kat cni nih??? ohh...trasa diri ku di stalk...kuang2..
eleh...ckp orang pandai...hg mai dok tgk cni...

lynda said...

cettt..nek kat ym aku ni haa..aku klik je la..hahahaha..ishk..xmau aku..xsyokkkkkkkkkkkkkkk... :P

Anonymous said...

Hantu cekik dia